Tabor mladih planincev PD Zabukovica in PD Polzela Dovje - 2016

Tabor mladih planincev PD Zabukovica in PD Polzela Dovje
od sobote 25. 06. do sobote 02. 07. 2016.

Poročilo tehničnega vodje

Tabora mladih planincev se je udeležilo 71 mladih planincev in sicer iz PD Zabukovica 36 in iz PD Polzela 35. V vodstvu je bilo 9 pripravnikov za mladinske voditelje, tri mentorice , deset vodnikov, zdravnik in pet oseb za logistiko in pripravo v kuhinji.

Sobota 25. 06. 2016

Namestitev po šotorih, zlaganje in ureditev spalnega prostora.

Za preizkusni pohod smo se razdelili v dve skupini. Obe skupini so odšli v Mojstrano. Prva skupina je opravila pohod do slapa Peričnik in nato v Slovenski planinski muzej v Mojstrani. Čas hoje 3. uri. Vodja Cveto Jančič , pomočnik Zoran Štok in 5 vodnikov ter 28 mladih planincev.

Druga skupina si je prvo ogledala Planinski muzej in se nato podala do slapa Peričnik. 43 mladih planincev vodja Milan Polavder, pomočnik Andreja Borštner in

10 spremljevalcev. Čas hoje 3 ure. Na koncu poti nas je presenetila ploha, zato je nekaj mladih planincev peljal kombi iz Mojstrane do planinskega tabora v Dovje.

Nedelja 26. 06. 2016

Po jutranji telovadbi in zajtrku smo se odločili glede na slabšo napoved vremena za spremembo plana.

Podali smo se k spomeniku Jakoba Aljaža si ogledali slap Mlačce in grob Jakoba Aljaža. Popoldan pa smo urejali dnevnike in pisali prispevke za glasilo, zvečer pa smo zakurili taborni ogenj.

Ponedeljek 27. 06. 2016

Delavnice v planinskem taboru. Mladi planinci razdeljeni v osem skupin in po točkah, kjer so imeli predavanja in praktične vaje;

Andreja Borštner - družabne igre

Irena Ramšak – pisanje prispevkov za glasilo in risanje

Berni Palir, Miro Zupanc – varna hoja v gore, planinska oprema, vrvna tehnika

Romana Palir - zavarovane rastline - zelišča

Andreja Krašovc – prva pomoč

Cveto Jančič , Zoran Štok– planinski kodeks, orientacija

Tomaž Grobelnik, Tilen Pader – igre z žogo

Štefka Urh – izdelovanje okraskov,

Skupine so krožile in izvajale teoretične in praktične naloge.

Torek 28. 06. 2016

Po jutranji telovadbi in zajtrku ter ocenjevanju šotorov smo se razdeli v dve skupini

Starejša skupina sta se je odpravila peš na Kepo 18 mladih planincev. Vodja Zoran Štok, pomočnika Cveto Jančič in Andreja Krašovec. Hodili smo devet ur. Kombi je prišel po nas v Belco.

Mlajša skupina se je odpravila iz tabora na planino Rožca in Dovško babo. Vodja Franci Naraks, pomočnik Štefka Urh in 6 vodnikov z 55 mladimi planinci. Pot je trajala 8. ur.

Zvečer smo se zbrali ob tabornem ognju. Mlade planince smo spodbujali k igrici skriti prijatelj.

Sreda 28.06. 2016

Sreda je dan za kopanje in ogled kakšne znamenitosti v okolici.

Razdelili smo se v dve skupini. Prva skupina si je ogledala nordijski center v Planici, druga skupina pa se je prvo šla kopat na bazen na Jesenice. Po treh urah smo se zamenjali. Tako kot vsako leto so nam na bazen pripeljali pico, po kopanju pa smo odšli na nakup sladkarij v trgovino na Jesenicah.

Popoldan so nas obiskali gasilci PD Dovje – Mojstrana.

Sodelovalo je 71 mladih planincev in 14 spremljevalcev.

Večer smo zaključili ob tabornem ognju.

Četrtek 29. 06. 2017

Mlajša skupina:

1.skupina vodja Andreja Borštner, pomočnik Štefka Urh, 12 spremljevalcev in 54 mladih planincev so se odpeljali v vas Gozd Martuljek in si ogledali znamenitosti zgornji in spodnji slap.

2. skupina vodja, Franci Naraks, pomočnik Palir Berni in 7 spremljevalcev, 56 mladih planincev.

Hoje 2, 30 ure.

Tabornega ognja nismo zakurili zaradi vetra. Druženje pa se nadaljevalo po šotorih.

Starejša skupina: vodja Cveto Jančič, pomočnika Zoran Štok in Andreja Krašovec se je z 15 mladimi planinci odpravila na dvodnevno turo na Golico. Z avtobusom smo se odpeljali do vasice Javorniški rovt in nadaljevati do koče Dom pristava na Javorniškem rovtu do koče pod Golico, kjer smo prespali. Lepo so nas sprejele oskrbnice. Drugi dan pa smo čez vrh Golica 1836 m, podali čez Dovško Babo in Rožco do tabora v Dovju. Prvi dan smo hodili 5 ur, drugi dan pa 6 ur.

Petek 30. 06. 2016

Piknik v okolici tabora in orientacijska tekma po osem otrok v ekipi. Skupaj osem ekip. Popoldan teoretični preizkus znanja iz planinske šole. Športne igre; nogomet, košarka , odbojka.

71. otrok in dvanajst vodnikov, vodja Cveto Jančič in Zoran Štok.

Sobota 01. 07. 2016

Razglasitev rezultatov, odkritje skritega prijatelja in pospravljanje opreme in šotorov in ob 12. uri odhod z avtobusi domov.

Vsak dan smo imeli jutranjo telovadbo in pospravljanje šotorov in ocenjevanje za najbolj urejen šotor.

Ob večerih smo kurili kres in prepevali pesmi.

Planinski tabor je bil uspešno izveden po programu. Vreme je bilo lepo zato smo vse po planu realizirali. Planinski tabor je minil brez poškodb.